dage
timer
min
sekunder

2 NYE FULDTIDSSTILLINGER

06. sep 2017

Job opslag:

 

Vi byder dig velkommen.

Her hos Langelandsfestivalen udvider vi vores medarbejderstab. Dette gør vi for at udvikle vores produkt endnu mere og udbyde en endnu bedre festival til vores mange gæster som kommer og besøger os hver sommer.

 

Festivalen er et stor event i uge 30, i juli måned, med masser af besøgende som drager fra alle dele af landet til Langeland og Rudkøbing for at tage del i en stor fest og ferie.

 

Vi søger 2 nye fuldtidsmedarbejdere til at træde ind i vores i forvejen eksisterende team. Vi har til huse i Farum, de uger af året hvor vi ikke afvikler festival.

 

Skulle du have lyst til at fortælle om dig selv er du mere end velkommen til at sende din ansøgning til dkp@akp.nu / Creative Manager - Daniel Pedersen. Vi vil derefter løbende tage udvalgte kandidater ind til samtale.

 

 

Billet & Crew ansvarlig

 

Vores nye kollega skal være super frisk, og kunne glide godt ind i vores kontormiljø som er relativt uformelt. Du skal kunne arbejde selv om der er mange mennesker omkring dig, og så skal du selv kunne tage del i dialogen undervejs, så dine input og holdninger også bliver hørt.

 

Dine arbejdsområder vil bla. være:

 

  • Salg af alle vores billetter, herunder også være medansvarlig for salgsplaner og koncepter.
  • Være med til at udvikle vores nuværende billet setup og på sigt være med i valget af evt. ny billetløsning til festivalen og implementering af denne.
  • Du bliver ansvarlig for hele vores database med Crew/frivillige på festivalen og al tilmelding og registrering. Her skal der arbejdes og vælges en ny løsning grundet ændring i persondataloven fra start 2018 – ligeså skal du være med til at optimere forholdene for vores Crew.
  • Du vil blive ansvarlig for billet og indtjekning af vores gæster og Crew på festivalen, samt det at byde alle godt velkommen, da det er her de møder festivalen første gang.
  • Medansvarlig for udarbejdelse og afvikling af events under festivaldagene
  • Diverse administrative opgaver

 

Vi forventer at du har gode evner ved en computer og meget gerne har erfaring inden for billetsalg i online form. Dog er dette ikke et krav. Du skal elske at sælge og meget gerne være kommercielt tænkende, så vores projekter bliver båret rigtigt på vej når de skal ud i den virkelige verden.

 

Du er en knokler, da dette er et must for at kunne indgå i det nuværende team, og så skal du ikke mindst brænde for at få løst dine egne opgaver. Så en stjerne på kontoret og en legende ude i marken.

 

Du vil komme til at arbejde sammen med et team som virkelig knokler for at skabe et brag af en festival hver sommer. Vi glæder os til at byde dig velkommen og se dine kompetencer gå godt i spænd med dem vi allerede besidder i teamet.

 

Løn og vilkår er efter kvalifikationer.

 

 

Medie & grafisk ansvarlig

 

Du skal kunne lidt af hvert her, og absolut ikke være bange for at tænke kreativt og ud af boksen. Så du skal helst være gift med både din computer og din mobil.

 

Dine kvalifikationer skal være inde for arbejde med hjemmesider, SoMe og Apps. Det skal ligge dig naturligt for at arbejde i sådanne systemer. SoMe verdenen er absolut et sted hvor du lever, og gerne et sted hvor du finder inspiration og sjove indslag til hverdagen.

 

Dine arbejdsområder vil bla. være:

 

  • Ansvarlig for driften af vores hjemmeside. Denne skal løbende opdateres og være meget brugervenlig. Være med ansvarlig for udvikling af hjemmesiden og medansvarlig på valg af evt. ny hjemmeside, samt implementering og opstart.
  • Ansvarlig for udsendelse af nyhedsbreve løbende over hele året.
  • SoMe ansvarlig. Herved også at udarbejde planer til ledelsen for hvordan vi vækster og udnytter dette område i endnu større grad, og ikke mindst også får effektueret dette.
  • Medansvarlig for presse aktiviteter i løbet af året og under festivalens afvikling. – her vil du skulle arbejde med frivillige medarbejdere under dig under festivalens afvikling.
  • Ansvarlig for driften af festivalens App, samt opsætning og design af denne.

 

Du vil selv løbende skulle lave grafiske opgaver. Og endnu vigtigere arbejde tæt sammen med vores grafiske designer om produktion af opgaver og komme med input til vores visuelle linje. Du må meget gerne have erfaring/kendskab til følgende programmer:

 

Photoshop, Illustrator, InDesign, PowerPoint og Keynote – har du også udfordret dig selv med redigering af video er det kun et plus.

 

Vi forventer du er åben for udfordringer med de blandede opgaver der er inden for ovenstående arbejdsområder.

 

Vi vil til gengæld give dig stor medindflydelse på festivalens kommende profil både i medierne og ud til vores gæster hele året rundt.

 

Vi vil sammen lave målsætninger og løbende følge op på disse.

 

Løn og vilkår efter kvalifikationer.